Sorryy

För DÅLIG update! :(
Sov över hos Frida och när jag kom hem fick jag börja fixa massa grejor. Städa kaninbur, städa rummet, packa och skotta.
Sen var det dressyrträning för ... har glömt namnet xd Hon var iaf jättesnäll och hjälpte till och sa vad man skulle göra så att man förstod mm.
Vi tränade grundläggande saker i trav och skritt. Och tränade på de 5 hjälpsätten ; gas, broms, sidoförande, vikt och svänga tror jag det var :)
Vi gjorde lite blandade övningar bl.a att gå på liten volt och försöka få Latte att slappna av och gå i låg form.
Imorgon åker jag på liten semester till en bekant. Ska bli så skönt att bara koppla av och inte tänka på kaniner eller hästar :P
Så det blir lite bloggpaus för mig tills på onsdag. Jag kanske skriver lite om jag kommer på något viktigt! :D
Kommer såklart sakna mina älskade små hästar också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0