sent osv

Igår kom jag hem sent så jag glömde helt bort bloggen. Men nu är jag uppe! Det har blivit slask-väder här nu, värsta vädret enligt mig :(
Jag prövade dressyrsadeln igår och jag hittade en 45cm lång sadelgjord som jag kunde använda, lite rostig men den funkade ;)
Han var pigg och jätteglad när jag red så han verkade inte ogilla sadeln iaf :) Galoppen var såå fin! Jättefin verkligen, och jag satt mycket bättre såklart :D
Idag ska jag ha den bruna outfiten som jag prövade igår, gud va snygg den var med nya tränset också! <3
färgerna var inte samma men det var riktigt snyggt ändå! vad tycker ni? :D
Här är min nya hårfärg också :
jag ska färga det en gång till, det räckte inte riktigt och så vill jag ha lite mörkare.
Nu är det fullt med människor i stallen så jag kommer gå till stallet vid 4 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0