Edit - sammanfattning av år 2012 del 1

Oj vad snabbt det här året har gått, allt har bara svept förbi. Tiden går snabbt när man har roligt och jag har ju Latte ;)
Jag gör som alla andra, en sumering av år 2012.
 
 
JANUARI
Jag firade nyår i alperna med mamma och pappa. På sportlovet åker vi igen, gud vad jag längtar!
 
FEBRUARI
Hände inte så mycket under denna månad, åkte skidor i alperna igen.
 
MARS
Solfagur var ute på försäljning och det hade provridit några :(
Photo by editlundgren
 
APRIL
jag provred många ponnyer under mars/april/maj
Matilda sparrenhöks Prince. Det var på samma gång roligt att träffa Matilda :)
 
Ett ungt sto som hette midsommar ...något
 
Viktor <3 underbar ponny som vi funderade på att köpa men jag var inte helt säker.
 
Kommer inte ihåg namnet på denna valck. Superfin i både dressyr och hoppning men jagtyckte han var lite för seg. jag hoppade även 115cm med honom!
 
 Ruben. Jättefin som vi var påväg att köpa men då hittade vi Latte. Han var jättetrevlig och jag tyckte om honom mkt även fast jag åkte av 2 gånger xp.
 
MAJ
Solfagur åkte till sitt nya hem i början av maj.
 
 
Jag provred Latte 2 gånger i början av maj om jag minns rätt.
Han besiktigades
och kom hem till mig den 26 maj <3
Den 29 maj fyllde jag 13år.
 
JUNI
Jag började rida och hoppa på honom
Då gick han fortfarande efter fridas ridning så han var inte stökig alls ;)
Photo by editlundgren
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0