plusgrader

Plusgrader gör så att snön på ridhustaket ramlar av och det slutar i att jag nästan ramlar av xd. Latte är asskraj för snön som brakar ner när man rider i ridhuset :/
Jag som hade tänkt att rida ett lugnt pass med mest trav och skritt men det blev motsatsen till det :s Det blev ett långt pass med mest trav och skritt men även lite galopp i slutet. Jag gjorde mycket av det vi hade gjort på dressyrlektionen veckan innan. Små volter så att han skulle böja och slappna av i halsen och nacken. Travade även och tränade på att om jag längde tyglarna skulle han gå i samma tempo, bara öka om jag la till benen. 
Han var duktig men emellanåt blev han lite tjurig och sparkade t.om bakut en gång :P
Imorgon åker mamma och jag och klipper oss i stan. På hemvägen svänger vi förbi sadelmakaren i Solna för att kolla och kanske ta hem några sadlar. Åker även till Sthlm-ridsport för att handla lite sena julklappar :D
 
Jag håller nu även på att spara pengar till min kärlek <3
Jag får åka och prova dom hos Julia som köpte dom idag :)
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Jag vill oxå ha sånna! :( haha

2012-12-27 @ 11:30:20
URL: http://svettfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0