Mål för 2013

Många sätter ju mål för det nya året, och nu tänkte även jag vara lite mainstream och göra det! Satt och funderade på det medan jag red idag och kom tillslut fram till något rimligt. Sen behöver man ju inte alltid nå målen, men man har ju iallafall något att sträva mot! ;)
 
Mitt mål med ridningen är att ha stadiga rundor i LB och ha startat någon LA (om inte annat på pay and jump). Säsongen är ju lång, och det har ju gått bra trots att Ragnar antagligen har haft ont i båda knäna. Jag har ju redan ridit en LB på pay and jump och då fick jag endast två nedslag, och det är ju rätt bra när han inte har varit helt fräsch... Fina ponnyn<3
 
Sen någon gång under 2014 så kommer vi antagligen behöva sälja Ragnar p.g.a att jag blir för stor... usch hatar att ens tänka tanken... :(
 
 en bild från i slutet av sommaren som frida har fotat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0