Knepig dressyrsadel

Imorgon är det bara en sadel kvara att provrida, dressyrsadeln. Det är en brun dressyrsadel i vuxenmodell fast i liten storlek. Förkortningen av märket är NM eller MN men jag kommer inte ihåg vad hela namnet är xd Jag ska kolla det imorgon, det lovar jag! ;)
Det som är knepigt med den är att jag inte vet hur jag ska spänna sadelgjorden :/ Det är bara en "rem" som man kan sätta fast i sadelgjorden och hålen börjar jättelångt ner så en VÄLDIGT kort gjord behövs :(
Vet inte hur vi ska göra med det. Vi kanske kan låna en väldigt kort :/

Jag kan fota det imorgon så att ni förstår bättre :)

Kommentarer
Postat av: Louise

moris and nolan kanske om det är mn dom är jätte bra iaf den jag har jätte skön ! :)

Svar: det kan det ha varit, tack! :)
Edit Lundgren

2012-12-30 @ 23:32:18
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0