GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år alla fina bloggläsare, nu har ännu ett till år gått. Såg att Edit hade gjort en sammanfattning av detta året, dock kan jag inte göra det för jag kommer inte ihåg vilka månader osv allt har varit i... Kan iaf säga att den 6 november hade jag haft Ragnar i två år, tiden går fort! Vi har iaf utvecklats väldigt mycket kan jag säga... Vill ni se en video från när jag  ganska precis hade fått Ragnar? Har många, dock skäms jag lite för dem, jag red verkligen som en kratta... ;)
 
Kommer bara att vara hemma idag (förutom när jag åker till stallet då...), vi ska inte göra något speciellt, bara vara familjen hemma. :( skulle verkligen vilja göra något, kanske får gå över till Maggda och vara lite med henne... :)
 
Hur ska ni fira nyår? Hur gör ni med era hästar, är de rädda för raketer osv? Jag  vet inte om Ragnar är rädd för raketer, men han står flera km från närmsta samhälle, så det är nog ingen fara, han får få ute som vanligt och kommer väl in vid ca 3 nån gång! :)
 
Hoppas ni får ett bra 2013, kram <3
 detta är en bild från mars 2011, gud vad liten jag var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0