Galoppombyten

Tränade på galoppombyten idag igen och även kort och lång trav. Han gick såå fint och var så sammarbetsvillig och duktig. jag hade också boots för att få till ökade traven bättre, och den har blivit betydligt bättre än när jag började träna på det.
Sen gick han nästan i piaf när jag kortade av och travade såå långsamt. Han var jättefin och samlad!
I galoppen så gjorde jag serpentiner i hela ridhuset och bytte gjorde han super :) Sen var han så duktig att jag skulle pröva göra byten på medellinjen. Hur gick det då? ;) Jo det gick toppen, bara jag ställde lite åt det håll han skulle byta. Vi kanske ska satsa på dressyr istället? ;) haha nej jag tror vi håller oss till hoppningen.
Dressyrträningen som skulle vara varannan vecka har ställts in varje gång och det är synd för jag tycker det är riktigt kul att träna dressyr också! Får se hur det blir med det annars byter jag antagligen tränare!
Såå fin min fina ponny <3
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni är typ dom första "privatryttarna" som använder skyddsväsg när man rider. Braaaa!

Svar: haha fler borde ha det ;))
Edit Lundgren

2012-12-07 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0