Ella 9 dec

Idag skulle jag somsagt rida Ella också. Det gick faktiskt riktigt bra med tanke på hur mycket hon har tränats dom senaste dagarna. Jag kunde för första gången göra skänkelvikning uppsittande. I höger varv blev hon dock tjurig och stegrade sig xp
Sen red jag runt alla hagar med pappa som gick bredvid bara. Hon gick snällt och jag kunde göra kontrollerade halter utan problem.
Vi travade lite också! Hon har lustig trav som är HELT olik Lattes så jag kände ibland inte om det var trav eller någon blanding x)
Jätteduktig var hon! :D
mumintrollet ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Hej! Fin blogg! Skulle vara jättekul om du kikade in på våran och lämnade en kommentar om vad du tycker om den, Kram! :)

2012-12-09 @ 17:52:07
URL: http://Ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0