Edit - hoppträningen idag

gick lysande! ;) han stannde bara 1 gång och det var på det andra hindret jag hoppade, annars fick jag över honom på alla även fast han var tveksam på vissa.
Jag hoppade först på lågt så att han skulle hoppa alla från båda hållen, sen höjde mamma till LD höjd (70). Hon vågade inte höja mer xD Men det viktigaste var att han inte skulle stanna och det gjorde han inte heller! 70cm är ju pyttehöjder för Latte och när han hoppar så lågt har han ganska konstig teknik. Han hoppar och frambenen orkar han inte göra så mycket med så dom kommer efter liksom och då river han också lättare. Det så jag tycker det ser ut som ;)
Men han var jätteduktig iaf, det kanske var den nya luvan som gav tur ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0