back in business!

Nu är jag tillbaks här på bloggen från ett lugnt lov hos gammelmoster och mormor. Skönt att slappna av utan att tänka på något annat :)
Men nu blir det full fart igen! Imorgon åker jag och mamma till sthlm ridsport och jag ska få KL-tröja och schabrak i sen julklapp :D Och om vi hinner åker vi även till Mustang och kollar på sadlar att prova.
Om vädret är bra startar jag igång Latte med en sväng ut i skogen, annars rider jag ett lätt pass i ridhuset.
På torsdag ska jag åka till stan och klippa mig så på hemvägen kanske vi åker till sadelmakaren i Solna för att ta hem och prova sadlar där också.
GOD JUL! och tack för alla julklappar från släkt och vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0