Julia- gårdagens hoppning

Igår hoppade jag i ridhuset. Det var en annan där som också hoppade, det var bra för dom hade också plockat fram lite hinder :D
 
Jag började med att hoppa två hinder på diagonalen, och gjorde ganska snäva svängar. Ragnar tyckte att det var roligt och hoppade jätte bra, i slutet låg det på ca 1m.
 
Efter det gjorde vi om hindrerna på diagonalen till en oxer och så stod det två hinder på långsidan, och jag tror det var 21 eller 22m mellan. Oxern låg på ca 1m och dom andra 90cm tror jag, och han bara flög över. Han har verkligen blivit en helt annan häst, han har börjat tycka att det är kul att hoppa känns det som. Tyvärr filmade mamma inte men jag har gjort en liten fin teckning så ni ska kunna se hur jag hoppade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0