Edit - rubriik

Kommer inte på någon bra rubrik för idag... Varit i stallet sedan 14:30 och är hemma nu, 19:00 hehe lång dag ;) Ridit två hästar som jag alltid gör på måndagar, Latte och Welma. Nu sitter jag och äter god mozarella-sallad, mmm vad jag älskar mozarella! <333 mehe
Jag red Welmster först idag ute i paddocken, hon gick fint med ganska bra framåtbjudning. Galopperade över en bom också som hon bara ville springa hur snabbt som hellst på, fick sitta tungt och jobba ner henne i lite lugn galopp med energin kvar!
Sen red jag Latte i paddocken också, galopperade och travade över en bom där också. Han var inte så mjuk och fin som han brukar var när bommen var med i bilden men när bommen var borta och vi jobbade igenom markarbetet var han sitt vanliga fina jag igen :))
Nu har jag också fått bilderna som Frida fotade på tävlingen i Sollentuna! Här är några styckna:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0