Edit - eterlängtad uppdatering

Jag har varit på vårt landställe under hela helgen, därav den dåliga uppdateringen. Har även inte haft lust att blogga under veckan, mkt skolarbete & långa dagar i stallet m.m.
Har såklart suttit klistrad framför datorn och teven också för att se hoppningen och dressyren i gbg horseshow.
Nu har jag duschat efter att ha varit i stallet och pysslat, ingen ridning idag utan bara lite mys <3 Borstad och fin är han nu, fick även hovolja  på fossingarna :)
Imorgon har jag planerat att trimma lite i paddocken, på tisdag blir det banhoppning för Mirre :D och som ni kanske sett så ska jag på onsdag åka med Julia till Årsta Runsten för hopptävling! (Y) Då blir det vila för Latte, sen får jag se vart och hur jag rider resten av veckan :)

Fina ponnyn som lätt hoppar över en oxer på 95/100 cm <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0